دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام نفس
 
avamusic
جدید ترین موزیک های روز
درباره وبلاگ


سلام به همتون عزیزان.امیدوارم همیشه شاد و لبتون خندون باشه.محمد هستم نویسنده ی این وبلاگ.در این وبلاگ تازه تاسیس جدید ترین اهنگ های به روز از خواننده های شناخته شده قرار میگیرد.ازتون خواهشمندم که انتقادات و پیشنهادات خود را جهت بهتر شدن وبلاگ بازگو کنید.با تشکر از بازدید شما.ممنون
آخرین مطالب
نويسندگان

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام نفس

( ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ : مرتضی پاشایی ، تنظیم : علی حسین زاده  )

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + متن ترانه |

| پیشنهادی وب سایت تک ملودی |

% دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام نفس

 

متن ترانه نفس مرتضی پاشایی :

چشات منو داده به دستای باد

دلم عشقت و از کی بخواد

دل تو با دلم به سادگی را نمیاد

ببین دل من در و رو همه بست

تو دلم کی به جز تو نشست

اخه عاشقتم تو به عاشقی میگی هوس

همش هوس تو رو داره دلم

دیوونتو و چاره نداره دلم

به تو دل و بسته دوباره دلم

عشق تو کار دلم

نفس نفسم تو رو داد میزنه

نفس توی سینه صدات میزنه

نگاه تو مثل جواب منه

تعبیر خواب منه

—  ترانه نفس مرتضی پاشایی

دلم دیگه درگیر عاشقی

تو قلب تو اخه کیه

که بهم نمیگی ما دو تا دلمون یکیه

نذار دیگه سر به سر دل من

اگه در به در دل من

ولی جای توئه دیگه تو دل غافل من

اره هوس تو رو داره دلم

دیوونتو و چاره نداره دلم

به تو دل و بسته دوباره دلم

عشق تو کار دلم

نفس نفسم تو رو داد میزنه

نفس توی سینه صدات میزنه

نگاه تو مثل جواب منه

تعبیر خواب منه

 

 

   اعلانات

پس از دانلود اهنگ مورد نظر خود , لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید

 


   اهنگ 320 دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم 320 حجم اهنگ : 7.59 مگابایت
   اهنگ 128  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم اهنگ : 3.08 مگابایت
   توضیح نظر یادتون نره !
 

 


نظرات شما عزیزان:

khofash
ساعت13:42---16 فروردين 1393
khoob bood me30

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 207
بازدید ماه : 206
بازدید کل : 22600
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1





وبلاگ را به هر زبانی که میخواهید ترجمه کنید